maanantai 2. huhtikuuta 2012

Kaunis blogi -tunnustus

Sain ihanalta Valua Kuvasa -blogilta 'Kaunis blogi' -tunnustuksen, kiitos! Olen tästä ihan otettu!


Tunnustus kuuluu jakaa eteenpäin viidelle kauniille blogille, joissa on alle 200 lukijaa.
Voihan valinnan vaikeus. Niin moni blogi on kiinnostavan sisältönsä lisäksi myös kaunis, joten miten pystyä valitsemaan vain viisi?

Tällä kertaa päädyin seuraaviin hienoihin blogeihin:
My Living
Lisbet E.
Arkkitehdin tytär
Kuinka purjehtijaksi tullaan
Pihkala

Jos nautit kauneudesta, suosittelen piipahtamaan!


Photo: Tine K

7 kommenttia:

  1. Johan sattui - juuri olin tulossa ilmoittamaan, että minun blogistani löytyy sinulle tämä samainen tunnustus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Neiti X, kiitos! Nyt olen vielä enemmän otettu! :)

      Poista
  2. Oih, kiitoksia kovasti. Voin vain sanoa että you made my day, tämä ei nimittäin ollut mukavimmista maanatai-päivistä mitä eteeni on sattunut ;)

    VastaaPoista
  3. Voi, kiitos paljon! Sinun blogisi kyllä todella onkin kaunis, joten on ihan oikein, että olet saanut tunnustuksen useammasta paikasta. :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos, olen tosi otettu :)
    Ja tsemppiä viime metreille, kyllä se pian helpottaa...

    VastaaPoista
  5. :) Kiitos kommenteista, hyvää pääsiäistä teille kaikille!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa, kiitos!